Onur Yıldız - Senem Oy - Dinle


Onur Yıldız 2016 türkü albümü müzik marketlerde yerini aldı. Onur Yıldız Senem Oy türküsünü albüme eklemiş ve güzel yorumunu katmış türküye. Senemoy türkümüzün sözlerini ve youtube tanıtım videosunu sizlere sunuyoruz...

Onur Yıldız - Senem Oy - Türkü Sözleri
Yel vurur kozak oynar da
Senem oy oy oy oy
Başında tozak oynar
Ben seneme ne dedim de
Halam oy oy oy oy
Senem de benden uzak oy oy
Hala kurbanın olam da
Halam oy oy oy oy
Topukta deydi kalkana

Şu kuyunun başındaydım da
Senem oy oy oy oy
On yedi yaşındaydım
On yedi yaşımdan belli
Halam oy oy oy oy
Ben senemin peşindeydim
Hala kurbanın olam da
Halam oy oy oy oy
Topukta deydi kalkana




Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.