Yudum - Haberun Ola


Türk halk müziğinin sevilen seslerinden birisi olan Yudum yeni albümü ile sevenlerinin karşısına çıktı. Cumartesi isimli albümünün 4. parçası olan Haberun Ola türküsü karedeniz ezgilerini taşıyor. Albümde anadolu, doğu, karadeniz gibi bir çok yöreye ayit türküler yer almaktadır. 21 Mart 2016 tarihinde çıkan albümü müzik marketlere yerini aldı..

Yudum Haberun Ola türkü sözleri
Sen bu yüreğimin
Tek sahibiydin
Kaderim mi bilemedim,gönlüme girdin
Ben senin sevdiğin, herşeyi sevdim
Seninle ağladım, seninle güldüm

İçimde sana olan
Bu sevdayı bitirdin
Han hamam getirsende
İstemem geçmiş ola
Hem kendim hem de sevdam
Seninle vurgun yedi
Öyle yaraladın ki
Dönmem haberun ola



Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.