Yudum - Cumartesi 2016


Yudum Cumartesi isimli albümü 2016 Mart ayında müzik sevenlerle buluştu. 10 türküden oluşan albüm gerçekten muhteşem. Özellikle albümün çıkış türküsü olan sözleri ile herkesin sevgisini kazanan Cumartesi şarkısı gerçekten övgüyü hakediyor.

Cumartesi Sözleri
Gel son birkez deneyelim
Bitmesin bak yazık olur
Biz bu aşka emek verdik
Biz bu aşka yürek verdik
Biz bu sevdanın uğruna
Nelerden vazgeçmedik

Bu gece bana sabah olmayacak
Bu gece sensizliğimin ertesi
Bu gece bana gün doğmayacak
Sensiz ilk Cumartesi yar

Biliyorum sende beni
Özledin hemde deli gibi
Belki de kapandık bir odaya
Ağlıyorsun içli içli
Belkide sızlıyordur yüreğin
Bir parçan kopmuş gibi



Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.