Cavit Murtezaoğlu - Ceme Gelmişem(Ehli Hakların Sesi)


 Alevi kesime söylediği türküler ile ün yapmış Tibriz doğumlu azeri türkücü Cavit Murtezaoğlu farklı tarzı ile çoğu kişinin beğenisini kazanıyor. Alevi türkücülerimizi de sitemizde siz türkü sevenlere yayınlıyoruz.


Ceme Gelmişim Sözleri
Yarenler ben neydim şimdi neye gelmişim
Ezelden öyle idim şimdi böyleye gelmişim
Ben bir kuru ağaçtım hacem saçtı göverdim
Dürr dürr meyvelerden pişirip ceme gelmişim
Ben bir dil bilmez lalidim öz halime melalidim
Şah ibrahim söyle dedi şimdi söylaye gelmişim
Dünyayı tutar tuhmi deccal gürcü
İslama dinine zor olur hakka havara gelmişim
Başın bünyamin başıdır lakabı Kuşçuoğludur
Kalıp’lardan kalıba seyir eylaye gelmişim

Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.