Cem Adrian Dostum Dostum


Cem Adrian ismini alternatif rock tarzında söylediği şarkılar ile tanırız. Farklı tarzı ile kendi müzik kitlesi tarafından oldukça sevilen Cem Adrian popüler türküleri de seslendirmeye başladı. Aşık Veysel'in "Dostum Dostum" türküsünü değişik versiyon ile seslendirmiş. Türkülerimizin tabii ki öz, doğal halini seviyoruz ve o şekilde seslendirilmesi taraftarıyız. Ancak bu demek değil ki farklı tarzlardaki müzisyenler seslendirmesin. Belki de bu şekilde Aşık Veysel'in bu muhteşem sözlerini hayatı boyunca duyamayacak kişiler, Cem Adrian sayesinde duymuş olacak. O nedenle kesinlikle katı bir tutum sergilemiyoruz. Türkülerimizi yaşatan içindeki saf temiz sözlerdir.


Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.