Meryem - Bilesin 2016


Meryem yeni türkü albümü ile türkü sevenlerin karşısında. 2016 yılında Düş isimli türkü albümü ile herkesi mest etti. Albümün tanıtım türküsü "bilesin" youtube aracılığı ile sizlerle. 2016 Bilesin isimli türkü albümünde bir uzun hava dokuz türkü bulunmaktadır.

Meryem Düş Albümü Türküleri
    1.Nalanı Efkar
    2.Bilesin
    3.Amman
    4.Sayma Gelin (U.H.)
    5.Dertli Yoldaş
    6.Kaderden Bir Sayfa
    7.Meyrom
    8.Sabah Olsun
    9.Terketme


Meryem Bilesin Türkü Sözleri
Sanma son baharda yapraklar solar
Bende zamansızca soldum bilesin
Dert çektikçe yüreğime dert dolar
Kupkuru bir dala döndüm bilesin

Zehir mi koymuşlar sevda aşıma
Bu derde düşenin toprak başına
Akıl ermez şu kaderin işine
Yaz ayında kışa döndüm bilesin

Ömrümden bir ömür alıp götürdü
Haberim olmadan beni bitirdi
Dönüşü olmayan yola getirdi
Bidaha da yüzüm gülmez bilesin

Kederliyim artık yetti canıma
Nerden girdin zalım benim kanıma
Yaram çok derindir gelme ahıma
Yaşadıkça hergün öldüm bilesin

Zehir mi koymuşlar sevda aşıma
Bu derde düşenin toprak başına
Akıl ermez şu kaderin işine
Yaz ayında kışa döndüm bilesin

Labels:



Beğendiğiniz Şarkılar İçin Yorum Yapınız:

Copyright © Türkü Dinle - Türkü Evi.
Blogger tarafından desteklenmektedir.